åh vad sur jag blir!

hade precis skrivit klart inlägget och så stängs hela datan av, gissa om jag blev sur? -.-

men iaf nu skulle jag igentligen befinna mig i rosenborgskolans matsal, 8a har musikcafé,
satan vad jag hade längtat,men nej nej , här sitter jag i min ensamhet oh hostar, eller ensam är jag ju inte , min lillebrorsa sittar och hostar sönder sig pricis som mig (y)
hade skrivit ett bra inlägg  innan och nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev? lyckat säger jag bara hahah!
här kommer iaf två videosar från förra årets musikcafé,
 restan är borta eftersom att min data paja och jag han inte lägga upp dom på youtube-.-

    
/jjennnnny♥

Kommentarer
Postat av: anna

SV: okej :P gör du då??;)

2009-11-10 @ 20:20:03
URL: http://humleboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0